Multifunkční podvozek, který lze v případě potřeby rozdělit na dva 20 ‘podvozky. Podvozek může nést kontejnery o délce 20 ‘, 30’, 40 ‘a 45’
- Navrženo pro maximální flexibilitu
- Je určen k přepravě dvou 20 ‘kontejnerů a lze je rozdělit na dva nezávislé přívěsy
- Pneumaticky ovládané zajišťovací čepy – přední a zadní část lze snadno oddělit
- Řidič může gestem oddělit zadní část a přejít k další – což šetří čas a peníze
- Navrženo pro přepravu 20 ‘, 30’40’ a 45 ‘těžkých jednoduchých kontejnerů
TECHNICKÉ PODROBNOSTI
Standardní technické údaje
- 2 nezávislé pojízdné nebo kombinované přívěsy pro více aplikací
- Obě jednotky mají vlastní individuální schválení
- Výška točnice je 1100 mm
- Ventil zvedání/spouštění na obou jednotkách
- Stojiny JOST
- Pokud je zadní jednotka používána samostatně, zvedací náprava je zvednuta ihned po připojení tahače
- Osvětlení ASPÖCK
- Kabeláž ADR
- Otočné nohy namontované na přední jednotce
- Schválení TÜV pro přední jednotku a také připojenou kombinaci
- Systém 2 vrstev nátěrových hmot nanášených v barvě RAL podle výběru
- Záruka na konstrukci a lak po dobu 5 let
Twin One plus Three
- 4x náprava SAF s bubnovými brzdami
- Kontejnery 40′ High Cube mohou být přepravovány do limitu výšky 4,0 m.
- 2x samořídicí nápravy – číslo 1 a číslo 4
- První náprava na zadní jednotce je zvedací náprava
- Nápravy na přední jednotce jsou zvedací nápravy
Twin Two plus Three
- 5x náprava SAF s bubnovými brzdami
- Kontejnery 40′ High Cube mohou být přepravovány do limitu výšky 4,0 m.
- Dvě samořídicí nápravy – číslo 1 a číslo 5
- První a druhá náprava na přední jednotce jsou zvedací nápravy
- První náprava na zadní jednotce je zvedací náprava